קידום בפייסבוק

פייסבוק הינה רשת חברתית מסועפת ומורכבת מבחינת שיווק רשתי.

באמצעות קידום בפייסבוק ניתן לשווק שירותים ומוצרים שונים להלן מספר דרכי שיווק אופציונאליים:

דף מעריצים (Fan page)

דף המייצג מוצר, שירות או חברה אינו מוגבל כמות החברים שעושים לייק.
מקודם בתוצאות החיפוש בפייסבוק ובגוגל.
מאפשר אינטגרציה עם אתרים שונים (תיבות מעריצים, לייק, שתף, שלח לחבר ועוד...)
מאפשרת פרסום ממומן בפייסבוק.
כתיבה על הקיר מתעדכנת על הקיר של החברים.

קבוצה (Group)

מתאימה לשימור לקוחות או חברים קיימים ומאפשרת מתן אינפורמציה לרוב לפעילויות שונות,
רעיונות או תחביבים באופן שוטף לחברי הקבוצה שיוכלו להתעדכן ולקבל התראות באופן שוטף.
אינה מקודמת בגוגל או בפייסבוק ומאפשרת צפיה בתוכן לחברים בלבד.
מתעדכנת על קיר החברים בקבוצה וניתנת לשליחת מייל תפוצתי.
שליחת מייל תפוצתי בקבוצות בעלי עניין משותף דרכי השיווק וההפצה הרשתית בפייסבוק מגוונים ונעשים לרוב באמצעות שליחת הודעות בקבוצות.
בעדיפות לקבוצות בעלי תחומי עניין דומים לנושא אותו מעוניינים לקדם.

קמפיין בפייסבוק

הקמפיין בפייסבוק מתבצע לרוב עם קישור לדף המעריצים בו ההמרה יכולה להתבצע לפי הנושא אותו מעוניינים לקדם: שיווק ומיתוג מוצרים, מכירת שירותים, רישום לניוזלטר או אפילו עשיית לייק.