אם אתם בעלי מותג, עסק, או מנהלים ארגון כלשהוא, בין אם מדובר בתחום המסחרי או החברתי, תצטרכו לבסס תדמית וכמו כן, להטמיע את נוכחותם מבחינה פרסומית ושיווקית, גם בפועל וגם ברמה הווירטואלית, וזאת על מנת שתשיגו חשיפה והכרה, תצרו לעצמכם קהל לקוחות או קהל עוקבים, תפיקו רווחים וכיוצא בזאת. לא משנה מה היא מטרתכם, הכרחי שתתנו חשיבות ותשקיעו בלוגו מייצג, מעוצב, מתאים ואטרקטיבי.

כלל ידוע הוא שהרושם הראשוני קובע ומשפיע עד מאוד. ללוגו מעוצב שייצג את העסק שלכם באופן המיטבי יהיו השלכות מרחיקות לכת על הצלחת העסק וישרת את האינטרס השיווקי שלכם – ביסוס המותג/העסק, חשיפה והכרה, פרסום ובסופו של דבר גם יותר לקוחות ויותר רווחים.

חשבו על הלוגו שלכם כעל סמל. הסמל מייצג אתכם ויוצר קונוטציה מידית לעסק שלכם. הדברים שהעיניים שלנו קולטות משפיעים עלינו מאוד, וכולנו נמשכים ואוהבים דברים יפים ונעימים ברמה הוויזואלית.  בנוסף לכך, המוח שלנו מושפע מאוד ממראות ומסמלים ויוצר קונוטציה מידית בין תמונה למשמעות בעבורנו.

העיצוב הגרפי של הלוגו שלכם יתנוסס על גבי שילוט, קטלוגים, פלאיירים, כרטיסי ביוקר וכל אפיק פרסום וויזואלי נוסף. כמו כן הלוגו ייצג אתכם ויפעל גם בזירה הווירטואלית – באתר האינטרנט שלכם, בדפי נחיתה ובמודעות פרסום בקידום אורגני או בקידום ממומן. חשוב מאוד שתשקיעו בעיצוב גרפי מקצועי ללוגו כיוון שהלוגו צריך לשקף אתכם, להראות טוב ולהיות ‘קליט’.

לוגו מעוצב ישים את העסק שלכם על המפה. הלוגו אותו יכיר הקהל הרחב, יסמל עבורם את מהות העסק שלכם וייחרט בזיכרונם.

חשיבותה של הוויזואליות – עיצוב לוגו מוצלח לנוכחות העסק ברשת

מראה ועיצוב הינם פרמטרים חשובים אשר עושים את כל ההבדל בין ייצוג מוצלח יותר לייצוג מוצלח פחות, בכל ערוץ שיווקי שהוא. הלוגו שלכם אף מקבל חשיבות ומשמעות נוספת כשהדבר נוגע לאתרי אינטרנט ולמדיה חברתית שכן הוא תורם רבות לכך  שאתר האינטרנט, דף הפייסבוק או הפרופיל באינסטגרם יהיו מוצלחים ואפקטיביים, וימשכו הרבה לקוחות.

כיום הזירה הווירטואלית היא פלטפורמת השיווק החזקה והגדולה ביותר, הכל נמצא ונגיש ברשת האינטרנט ואנחנו מבלים שעות על גבי שעות בגלישה באתרים השונים וברשתות החברתיות, בהתאם לכך אנחנו נחשפים לפרסומים רבים ולתכנים שיווקיים רבים, למגוון רב של עסקים וללוגו אשר מייצג אותם. מלבד שילוב תכנים איכותיים, קישורים מתאימים וכיוצא בזאת, מה שיתפוס את העין ויביא אנשים להיכנס לדף הפייסבוק או לפרופיל באינסטגרם, ולגלוש בו. כמו כן, ישנה סבירות גבוהה שאם יש לכם גם אתר אינטרנט, אותם הגולשים ייכנסו לאתר האינטרנט שלכם בהמשך בעקבות הביקור בדף או בפרופיל שלכם, כך שבמידה והעסק שלכם מעוניין לייצר רווח באופן ישיר (ביצוע רכישות דרך האתר) או עקיף ( בניית מותג ועידוד לקוחות להגיע לבית העסק בפועל)  ובעצם להפוך את הקהל אשר נחשף אליכם בזירה הווירטואלית ללידים- לקוחות פוטנציאליים, כל נושא העיצוב והנראות של הלוגו שלכם כפי שמופיע ברשת הוא אקוטי, ובהחלט משתלם להשקיע. הלוגו שלכם  חייב היות אטרקטיבי. עיצוב לוגו מקצועי עבור העסק שלכם, יתרום לכל נושא המיתוג, ליצירת רושם חיובי, ותהיה לו השפעה ניכרת על דעתם ועל פעולותיהם של לקוחותיכם.

עיצוב לוגואים לעסקים

בעיצוב לוגואים עבור עסקים, יש להקפיד על עיצוב נכון ומתאים שישקף וייצג את בית העסק באופן המיטבי.  בין היתר, תפקידו של הלוגו הוא להיות הפרזנטור שמייצג את העסק שלכם בכל מקום.

לכן, כדאי שהאתר יציג את בית העסק באופן מותאם ושהמיתוג מבחינת עיצוב באתר, יהיה חופף למיתוג הכללי של העסק. למשל,  במידה ובית העסק הוא פשוט ועממי על הלוגו להיות מעוצב בהתאם לכך. עיצוב לוגו בסגנון יוקרתי לא ישקף את העסק ולא יהיה מתאים. אותו העיקרון נכון אם העסק שלכם הוא למעשה חברה גדולה עם יוקרה – עיצוב לוגו פשוט מדי ללא כל גון של תחכום לא ישדר את מה שתצפו לו ולא יהיה הדבר הנכון עבורכם. במקרה כזה על עיצוב הלוגו צריך להיות תואם לקו המנחה ולשדר יוקרה ואיכות. ואם העסק שלכם הוא בענף התינוקות והילדים, לא יהיה נכון לעצב לוגו בפונט תעשייתי או בצבעי מונו כרום, כי אלה לא יתאימו לאופי בית העסק שקשור לילדים. לעומת זאת פונטים בקו עגול ורך ובחירה בצבעוניות בוהקת או עדינה יתאימו יותר.

ישנם מגוון כלים המשמשים אותנו בעיצוב הלוגו, פונטים לכיתוב, צללים, אפקטים, סמלים ואייקונים, גרפיקה  ועוד. יש להתחשב בכל הפרמטרים בכדי  שהלוגו ישקף את המותג באופן הטוב ביותר, לשביעות רצונכם.