צריכים מערכת חכמה לדיוור אלקטרוני?
דיוורים שנראים מעולה על כל מכשיר ובכל מסך!
קבלו הצעת מחיר משתלמת

 

ברשותך רשימת תפוצה של אימיילים וכעת אתה מתחבט בשאלה האם לשלוח ניוזלטר במייל או דרך מערכות חברות דיוור אלקטרוני? במדריך מקיף זה נדון בתהליך יצירת רשימות תפוצה ועד הבדלים בין המערכות השונות לשליחת ניוזלטרים ומה עדיף עבורך!

מה זה ניוזלטר Newslatter

ניוזלטר הוא כלי שיווק אינטרנטי המעביר מידע לדואר אלקטרוני של לקוחות חדשים פוטנציאלים , לקוחות קיימים ומכיל לרוב מידע שיווקי שתפקידו להניע את הגולשים לפעולה.

המטרה בשליחת הניוזלטר משתנה לפי הצורך ויכולה להיות אקט פרסום באינטרנט של חשיפת שירות חדש, מכירת מוצר, קבלת לידים איכותיים לקורס ועוד. רשימות תפוצה, כיצד להשיג מיילים?

רשימות תפוצה בעבר היה יחסית קל להשיג ולשלוח, משנת 2008 משנכנס חוק הספאם תיקון לס' 30 לחוק התקשורת, נאסרה שליחה של מיילים (דואר זבל) ללא אישור של המקבל ומאז כל ניוזלטר שנשלח מחסיר פעימה של השולח עקב תביעות פוטנציאליות ומחשבה שנייה לפני שליחת כל אימייל.
השגה של מיילים אפשרית במספר אופנים ויש לשים לב שישנו אישור קבלת דואר פרסומי.

רישום לניוזלטר באירוע
עושים אירוע עסקי? חלקו שי קטן עבור רישום לניוזלטר, בו תדאגו שהמבקר יאשר קבלת דואר פרסומי.

יצירת רשימת דיוור באתר אינטרנט
אתר אינטרנט עם כניסות יכול להיות מקור טוב ליצירה של רשימת דיוור, למה?

באתרי אינטרנט אנשים בעלי עניין רישום לניוזלטר מאפשר לנו להיות עם הגולשים בקשר רציף, לתת להם מידע באופן שוטף, להעביר אליהם עדכונים של תוכן ובד בבד לשווק להם מוצר שברצוננו למכור.
את טופס הרישום מומלץ לשים במקום בולט בדף הבית או ברישום לאתר (במידה וישנו)
כמו כן מומלץ לתת גם מתנה (דבר המגדיל את אחוז הנרשמים) המתנה לא צריכה להיות פיזית, יכולה להיות חוברת הדרכה, טיפים, סרטון או כתבה עם טיזר מעניין שלא מופיעים באופן ישיר באתר.

דף נחיתה ייעודי לרישום לניוזלטר
אין אתר אינטרנט! דפי נחיתה הינם מקור מעולה לקבלת לידים, ביסוס או בניית מועדון לקוחות, יש מערכות דפי נחיתה רבות באינטרנט ביניהן מערכת פר – בניית דפי נחיתה הנותנת עשרות עיצובים חינמיים.
יש להקפיד שהדף שעשיתם ממוקד מטרה, לא להתפזר במלל ואם ניתן לרשום טיזר שיווקי שייתן תמריץ למלא את הטופס ולהירשם לניוזלטר שלנו.

דפי נחיתה יש בתשלום ובחינם, במידה והמטרה היא להוזיל עלויות ניתן להשתמש בחינמי שלרוב יהיה מלווה בפרסומות וקישורים דבר שעלול לגרום לגולשים לעזוב את הדף.

במידה ועושים קמפיין באינטרנט פרסום בגוגל אדוורדס google adwords מומלץ להשתמש בדף נחיתה בתשלום כדי לא ליצור מצב של חשיפת המתחרים בפרסומות בצידי הדף.

שליחת ניוזלטר דרך אימייל או מערכות דיוור אלקטרוני?

לאחר פרסום בגוגל, שליחה לחברים בפייסבוק, רישום והכנסתנו לכל מקום אפשרי באינטרנט הגיע הזמן להחליט האם לשלוח מיילים באמצעות האימייל שלנו האישי או באמצעות מערכות דיוור.

שליחת אימיילים

הצלחנו לבנות רשימת תפוצה, מה עכשיו? שליחת אימיילים זו השיטה הישנה והטובה היתרון המובהק שלה היא שהיא כמובן ואיך לא חינם!

לשים לב לפני שליחת ניוזלטר באימייל!
אם החלטנו להעביר ניוזלטר יש לשים לב טוב לפני שליחת אימיילים שהעותק יהיה מוסתר כדי שמתחרים פוטנציאליים לא יקבלו את רשימת המיילים עליהם עמלנו זמן רב במתנה.

חסרונות שליחת דואר אלקטרוני
מוגבלים בכמות שליחת המיילים ובכמויות גדולות לא נוח בעליל.
אין אפשרות מעקב אחרי פעילות המשתמשים.
מוגבל מבחינת עיצוב ולרוב נעשה בצורה דלה ומשעממת.

מערכות דיוור ישיר

מערכות דיוור ישיר מאפשרות שליחה של ניוזלטר בתשלום בשונה מהפצת דואר אלקטרוני מאפשרת:
שליחת כמות מיילים גדולה בצורה מסודרת ללא מעבר לספאם.
אפשרות מעקב אחרי פעילות המשתמשים בין הם פתחו, מי בדיוק פתח, כמה זמן, ועל מה לחץ…

מערכת הדיוור שונות ונותנות מידע אחר על הגולשים, מומלץ לעשות סקר "עלות מול תועלת" בין המערכות השונות.

החיסרון הגדול בהפצת דואר במערכת דיוור זה שלרוב הן בתשלום.

עיצוב ניוזלטר

עיצוב ניוזלטר, דבר שצריך לקחת בחשבון בקניית שירות של שיווק אלקטרוני כזה או אחר.
חברות רבות ייסגרו איתכם בנק של שליחות וייתנו לכם גישה לתוך מערכת דיוור אלקטרוני ויגידו לכם תסתדרו לבד! "במידה ויש שאלות קטנות נעזור ואם תרצו אין בעיה אנו נעצב עבורכם בעלות…"
חפשו חברה שתעצב עבורכם לפחות את הבסיס הראשוני ממנו יישלח ניוז לטר איכותי וטוב.

תוכנה לשליחת מיילים

מעוניינים לשלוח "ניוזלטר חינם" ניתן לקנות מערכת ניוזלטר (במחיר חד פעמי) שתשב כתוכנה בתוך המחשב האישי שלך, ממנה ניתן לשלוח דיוור אלקטרוני חינם מעוצב ויפה בדומה ל שירותי דיוור אינטרנטיים עם אפשרות ניהול רשימת תפוצה אך רוב התוכנות מגיעות ללא סטטיסטיקות גולשים מפורטות בדומה לשירותי מערכות הדיוור הישיר שדיברנו לעיל.

הפצת ניוזלטר – סיכום

הפצת מיילים ושרותי דיוור הינם מגוונים ומציעים מגוון רחב של תצורות.
מתהליך בניית ניוזלטר ועיצובו ועד שליחת המייל לרשימת תפוצה בדואר אלקטרוני.
דיוור ישיר באינטרנט הינו כלי אפקטיבי לשימור והבאת לקוחות פוטנציאלים בין במכירה או בשיווק של מוצר או שירות כלשהו אך כמו בכל דבר צריך לדעת איך עושים זאת על מנת להשיג את המרב.

ברשותכם רשימה של עשרות מיילים ייתכן ושיטת דיוור מיילים היא הטובה עבורכם.
במידה וברשותכם רשימת דיוור המונה מאות או אלפי מיילים מאושרים תוכנת דיוור מקומית או מערכות דיוור ישיר מומלצות לטובת ניתוח והבנה של הנתונים שיעזרו לבקר את השליחה ולשפרה בשליחה הניוזלטרים הבאה.

לפני שליחת ניוזלטר? צריכים ייעוץ חינם! התקשרו עכשיו: 0737-282930