Astrateg-Vector-Logo
  • ראשי
  • בניית אתרים
    • בית תוכנה
    • ניהול אתרים
    • הכוונה וייעוץ
    • הקמת אתרים
    • בניית אתר תדמית
    • הקמת חנות וירטואלית
    • מערכות ניהול תוכן
    • בניית אתר הכרויות
    • בניית אתר דרופל – Drupal
    • בניית אתר דילים-קופונים
    • בניית אתרים בפייסבוק Facebook
    • בניית רשתות חברתיות
    • בית תוכנה
    • בדיקות חדירה
  • קידום אתרים
    • קמפיין ממומן או קידום אורגני
    • קידום אתרים אורגני
    • קידום ממומן בגוגל
    • ניהול מוניטין
    • כתיבת תוכן
    • בניית דף נחיתה
  • שיווק באינטרנט
    • עיצוב לוגו
    • קידום בפייסבוק
    • משפיעני רשת, אושיות רשת או סלבס, מה עדיף לעסק?
    • דיוור אלקטרוני – ניוזלטרים
    • יצירת בוט
    • פתיחת מייל עסקי גוגל אפס
    • פרסום באאוטבריין – Outbrain
    • מה זה אוטומציה עסקית
    • ניהול מועדון לקוחות
    • הפקת סרטי אנימציה
    • הדמיות תלת מימד
    • פרסום בטלוויזיה
    • פרסום ברדיו
    • פרסום במעליות
    • פרסום בעיתונים ומגזינים
    • ניהול קמפיין בחירות
  • פרסום בוויז
  • שירותינו
  • תיק עבודות
    • אינדקסים ופורטלים
    • חנויות וקטלוגים
    • תדמית
    • דפי נחיתה
    • עמותות וארגונים
  • תוכנית שותפים
  • בלוג
  • צור קשר
תפריט
  • ראשי
  • בניית אתרים
    • בית תוכנה
    • ניהול אתרים
    • הכוונה וייעוץ
    • הקמת אתרים
    • בניית אתר תדמית
    • הקמת חנות וירטואלית
    • מערכות ניהול תוכן
    • בניית אתר הכרויות
    • בניית אתר דרופל – Drupal
    • בניית אתר דילים-קופונים
    • בניית אתרים בפייסבוק Facebook
    • בניית רשתות חברתיות
    • בית תוכנה
    • בדיקות חדירה
  • קידום אתרים
    • קמפיין ממומן או קידום אורגני
    • קידום אתרים אורגני
    • קידום ממומן בגוגל
    • ניהול מוניטין
    • כתיבת תוכן
    • בניית דף נחיתה
  • שיווק באינטרנט
    • עיצוב לוגו
    • קידום בפייסבוק
    • משפיעני רשת, אושיות רשת או סלבס, מה עדיף לעסק?
    • דיוור אלקטרוני – ניוזלטרים
    • יצירת בוט
    • פתיחת מייל עסקי גוגל אפס
    • פרסום באאוטבריין – Outbrain
    • מה זה אוטומציה עסקית
    • ניהול מועדון לקוחות
    • הפקת סרטי אנימציה
    • הדמיות תלת מימד
    • פרסום בטלוויזיה
    • פרסום ברדיו
    • פרסום במעליות
    • פרסום בעיתונים ומגזינים
    • ניהול קמפיין בחירות
  • פרסום בוויז
  • שירותינו
  • תיק עבודות
    • אינדקסים ופורטלים
    • חנויות וקטלוגים
    • תדמית
    • דפי נחיתה
    • עמותות וארגונים
  • תוכנית שותפים
  • בלוג
  • צור קשר
073-7282930
יש לך שאלה?
איך להטמיע מעקב המרות באתר באמצעות Google Tag Manager
ראשי » בלוג » איך להטמיע מעקב המרות באתר באמצעות Google Tag Manager

הטמעת מעקב המרות של גוגל אדוורדס ופייסבוק באתר באמצעות GTM

איך להטמיע מעקב המרות ולעקוב אחרי פעולות של הלקוחות באתר?

אם בעבר נאלצתם להמתין שעות רבות או ימים ספורים לאנשי הקוד והפיתוח שיבצעו עבורכם פעולות באתר, באמצעות תג מנג'ר תוכלו לשתול קודים מבחוץ ישירות אל תוך האתר שלכם.

אין צורך לבצע התכתבויות או שיחות רבות עם המתכנת, תוכלו לבצע את רוב הפעולות בעצמכם ולגמרי בחינם. במידה והנכם עובדים עם מספר לקוחות, מומלץ להקים לכל אחד מהם תג מנג'ר נפרד.

יתרונות העבודה עם גוגל תג מנג'ר

  • יכולת הטמעה ללא צורך בידע מוקדם בקוד
  • ניהול קודי המרה באמצעות מערכת אחת
  • צמצום התלות בלקוח או במתכנת
  • יכולת ניתוח נתונים מתקדמת

כיצד פותחים חשבון GTM? המדריך המלא למתחילים

נרשמים בצורה חינמית באמצעות משתמש הגוגל שלכם ומקימים חשבון לאותו לקוח/הנכס שאותו נרצה לנהל.

להקמת חשבון בחינם לחצו כאן >>

פתיחת חשבון GOOGLE TAG MANAGER

לאחר מכן תצטרכו לאשר את תנאי השימוש – המסך הראשון שיקפוץ לכם יהיה קוד ההתקנה של GTM אותו יהיה עליכם להתקין באתר הוורדפרס שלכם.

חשוב לציין, את קטע הקוד שיש להטמיע באתר מומלץ להיעזר במתכנת שיודע כיצד להטמיע אותו. הטמעה לא נכונה של הקוד עלולה להוביל לפגיעה אנושה באתר שלכם.

החלק הראשון של הקוד – אותו אנו אמורים להטמיע בHEAD.

החלק השני של הקוד – עלינו להטמיע בBODY.

קוד תג מנג'ר

כדי לוודא שתג המנג'ר הוטמע כמו שצריך, אנו יכולים להשתמש בתוסף חינמי של גוגל בשם:
 (Tag Assistant (by google.

Tag Assistant

להתקנת תוסף Tag Assistant >>

לבדיקה ניתן לפתוח את האתר שלנו בעמוד חדש -> פתיחת התוסף -> יופיע התג מנג'ר שהתקנו (מספר המזהה אמור להיות תואם למספר המזהה בתג מנג'ר עצמו).

הטמעת פיקסל פייסבוק באמצעות Google tag manager

שלב ראשון – אנחנו הולכים לחשבון הביזנס שלנו בפייסבוק -> תפריט -> מנהל האירועים.

שלב שני – לוחצים על הפלוס הירוק -> חבר מקורות נתונים -> בחר באפשרות "אינטרנט".

שלב שלישי – בחרו פיקסל פייסבוק ולאחר מכן לחצו על "קשר".

שלב רביעי – הוסיפו את שם הפיקסל האישי שלכם.

שלב חמישי – הזינו את כתובת האתר שלכם (URL).

שלב שישי – לחצו על המשך.

שלב שביעי – בחרו בהתקנה ידנית של הפיקסל.

אופן ההתקנה של קוד פיקסל

ולחצו על כפתור העתקת הקוד "Copy Code" – תוכלו להעתיק אותו לקובץ WORD ולשמור אותו לכל מקרה שלא העתקתם את כולו כראוי.

העתקת קוד פיקסל

בשלב הבא יהיה עליכם להיכנס אל גוגל תג מנג'ר ובדף הראשי ללחוץ על "New Tag".

הגדרת תג חדש

תג מנג'ר אומנם יודע לסנכרן באופן אוטומטי בין כמה עשרות שירותים, אך באופן טבעי וכתוצאה מכך שפייסבוק וגוגל הנן מתחרות ישירות, פייסבוק אינו אחד מן השירותים ולכן יש לבחור בcustom html.

לאחר שלחצנו על "Tag Configuration" -> נבחר באפשרות "Custom HTML"

Custom HTML

זוכרים שלחצנו על כפתור "Copy Code?" – כל מה שנשאר לנו לעשות עכשיו הוא להדביק את הקוד בתוך התבנית. כך זה יראה >>

הטמעת פיקסל פייסבוק

הפעולה הבאה שנצטרך לבצע היא להגדיר את "הטריגר" = מתי התג מנג'ר "ירה" את הפיקסל של פייסבוק, מכיוון שאנו רוצים שהפיקסל יופעל בכל פעם שהלקוח צופה באחד מן העמודים,

נשתמש בטריגר המובנה – ללא צורך בהתקנה, הוא יופיע באופן אוטומטי 

All Pages -> SAVE -> SUBMIT -> PUBLISH.

(כל הכפתורים מופיעים בצבע כחול בצד ימין בחלקו העליון של המסך).

כמו שבדקנו שהTag Manager שלנו הוטמע כמו שצריך באתר, גם כאן אנו מעוניינים לדעת שהטמענו את הפיקסל כמו שצריך. לכן, ניתן להשתמש בתוסף של פייסבוק לדפדפן שלנו שגם הוא חינמי: "Facebook Pixel Helper"

להתקנת תוסף Facebook Pixel >>

איך להטמיע מעקב המרות של גוגל אדס לאתר באמצעות Google Tag Manager?

מעקב המרות של Google Ads מאפשר לנו לסקור אודות ביצועיהן של המודעות שלנו ולבחון אחר פעילותן. כתוצאה מכך, נוכל לדעת אילו מודעות בעלות הפוטנציאל הגבוה ביותר ביחס להקלקות וכאלו אשר מממשות את האסטרטגיה בה בחרנו להשתמש לטובת מסע הפרסום שלנו.

יש לציין, כי מעקב ההמרה יתבצע רק לאחר הטמעת הקוד של גוגל אדוורדס. במדריך הבא נציג לכם כיצד ניתן להטמיע ולעקוב אחר המרות שהתקבלו כתוצאה ממודעות הפרסום שלכם בגוגל.

שלב ראשון: עברו אל מסך המרות.

לאחר שיצרתם בהצלחה את הקמפיין שלכם, יהיה עליכם ללחוץ על אייקון כלים והגדרות המופיע בסימן של "מפתח שוודי" -> מדידה -> המרות.

מעקב המרות

שלב שני:
הגדרת המרה חדשה -> לחצו על כפתור הפלוס -> ההמרה שתרצו לעקוב אחריה: אתר אינטרנט.

הגדרת המרה חדשה

שלב שלישי: הגדירו את פרטי ההמרה.

הדרת פרטי המרה

שלב רביעי: שמירת ההמרה -> התקנה באמצעות Google Tag Manager -> קבלת הפרמטרים.

קבלת פרמטרים

שלב חמישי: הגדרת תג חדש בGoogle Tag Manager

הגדרת תג חדש בגוגל תג מנג'ר

שלב שישי: הגדרת התג.

הגדרת תג
Tag Configuration

שלב שביעי: לאחר שמירה יהיה עליכם לבצע את הגדרת הטריגר.

Trigger Configuration

לאחר שסיימתם והשלמתם את כל הפרטים לחצו על:

SUBMIT->PUBLISH->CONTINUE

 (מומלץ לבצע בדיקה בדף התודה ולוודא כי אכן התג פעיל).

להכוונה וייעוץ חינם לחץ כאן

אסטרטג: הכוונה וייעוץ  שיווק באינטרנט  אתרים תדמיתיים  חנויות וירטואליות

« הקודם
הבא »
יש לכם שאלה? צרו איתנו קשר!
RSS תוכן שחשוב לקרוא
  • 10 עבודות לנווד דיגיטלי שיכול לעבוד מכל מקום בעולם דצמבר 29, 2021
  • יצירת בוט – איך ליצור את הצ'אט בוט המושלם? דצמבר 13, 2021
  • בניית נכס דיגיטלי או הקמת נדל"ן דיגיטלי – יצירת מקור הכנסה מניב דצמבר 13, 2021
  • אוטומציה שיווקית – מהיום קל יותר לבנות אוטומטיות פברואר 24, 2021
  • פרסום באינסטגרם – הפרסום שיביא לכם תוצאות ינואר 19, 2021

זקוק לעזרה? התקשרו לצוות התמיכה המנצח שלנו בטלפון - 073-7282930

משרד: 073-7282930
כתובת: הבונים 5, רמת גן (מתחם הבורסה)
שעות פעילות משרד: 09:00-18:00 ימים א'-ה'

מחלקת מכירות: [email protected]
מחלקת מידע: [email protected]
מחלקת תמיכה: [email protected]

אודות

  • בניית אתרים
  • קידום אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • פרסום בוויז
  • תיק עבודות
  • בלוג

Privacy Policy and Terms of Service apply.

© 2018 All rights reserved

Twitter Facebook-f Dribbble Youtube Pinterest Medium

WhatsApp us

יש לך שאלה?

האשירו פרטים לשיחה עם נציג

קבוצת אסטרטג

  • כתובת: הבונים 1, רמת גן (מתחם הבורסה)
  • משרד: 073-7282930
  • שעות פעילות משרד: 09:00-18:00 ימים א’-ה’
  • מחלקת מכירות: [email protected]
  • מחלקת מידע: [email protected]
  • מחלקת תמיכה: [email protected]
Call Now Button דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס