Astrateg-Vector-Logo
  • ראשי
  • בניית אתרים
    • בית תוכנה
    • ניהול אתרים
    • הכוונה וייעוץ
    • הקמת אתרים
    • בניית אתר תדמית
    • הקמת חנות וירטואלית
    • מערכות ניהול תוכן
    • בניית אתר הכרויות
    • בניית אתר דרופל – Drupal
    • בניית אתר דילים-קופונים
    • בניית אתרים בפייסבוק Facebook
    • בניית רשתות חברתיות
    • בית תוכנה
    • בדיקות חדירה
  • קידום אתרים
    • קמפיין ממומן או קידום אורגני
    • קידום אתרים אורגני
    • קידום ממומן בגוגל
    • ניהול מוניטין
    • כתיבת תוכן
    • בניית דף נחיתה
  • שיווק באינטרנט
    • עיצוב לוגו
    • קידום בפייסבוק
    • משפיעני רשת, אושיות רשת או סלבס, מה עדיף לעסק?
    • דיוור אלקטרוני – ניוזלטרים
    • יצירת בוט
    • פתיחת מייל עסקי גוגל אפס
    • פרסום באאוטבריין – Outbrain
    • מה זה אוטומציה עסקית
    • ניהול מועדון לקוחות
    • הפקת סרטי אנימציה
    • הדמיות תלת מימד
    • פרסום בטלוויזיה
    • פרסום ברדיו
    • פרסום במעליות
    • פרסום בעיתונים ומגזינים
    • ניהול קמפיין בחירות
  • פרסום בוויז
  • שירותינו
  • תיק עבודות
    • אינדקסים ופורטלים
    • חנויות וקטלוגים
    • תדמית
    • דפי נחיתה
    • עמותות וארגונים
  • תוכנית שותפים
  • בלוג
  • צור קשר
תפריט
  • ראשי
  • בניית אתרים
    • בית תוכנה
    • ניהול אתרים
    • הכוונה וייעוץ
    • הקמת אתרים
    • בניית אתר תדמית
    • הקמת חנות וירטואלית
    • מערכות ניהול תוכן
    • בניית אתר הכרויות
    • בניית אתר דרופל – Drupal
    • בניית אתר דילים-קופונים
    • בניית אתרים בפייסבוק Facebook
    • בניית רשתות חברתיות
    • בית תוכנה
    • בדיקות חדירה
  • קידום אתרים
    • קמפיין ממומן או קידום אורגני
    • קידום אתרים אורגני
    • קידום ממומן בגוגל
    • ניהול מוניטין
    • כתיבת תוכן
    • בניית דף נחיתה
  • שיווק באינטרנט
    • עיצוב לוגו
    • קידום בפייסבוק
    • משפיעני רשת, אושיות רשת או סלבס, מה עדיף לעסק?
    • דיוור אלקטרוני – ניוזלטרים
    • יצירת בוט
    • פתיחת מייל עסקי גוגל אפס
    • פרסום באאוטבריין – Outbrain
    • מה זה אוטומציה עסקית
    • ניהול מועדון לקוחות
    • הפקת סרטי אנימציה
    • הדמיות תלת מימד
    • פרסום בטלוויזיה
    • פרסום ברדיו
    • פרסום במעליות
    • פרסום בעיתונים ומגזינים
    • ניהול קמפיין בחירות
  • פרסום בוויז
  • שירותינו
  • תיק עבודות
    • אינדקסים ופורטלים
    • חנויות וקטלוגים
    • תדמית
    • דפי נחיתה
    • עמותות וארגונים
  • תוכנית שותפים
  • בלוג
  • צור קשר
073-7282930
יש לך שאלה?
מה זה גוגל מרצ'נט סנטר – Google Merchant Center?
ראשי » בלוג » מה זה גוגל מרצ'נט סנטר – Google Merchant Center?

פתיחת חשבון בגוגל מרצ'נט סנטר – Google Merchant Center – המדריך המלא

גוגל מרצ'נט סנטר הוא כלי נוסף, נוח ופשוט, של גוגל שכל מטרתו היא לקלוט מוצרים שאתם מוכרים בחנות הווירטואלית שלכם ולהציג לגולשים בדרכים שונות את המוצרים הנכונים, באופן ישיר, בשטחי פרסום שונים ברחבי GOOGLE.

לדוגמא, אם תקלידו בשורת החיפוש בגוגל את המילה "ארון נעליים", המודעה הראשונה שתוצג בפניכם תהיה Merchant Center של גוגל או בקיצור MC.

מודעה גוגל מרצ'נט סנטר

איך מתחילים?

שלב ראשון: פתיחת חשבון גוגל מרצ'נט סנטר – חינם

ראשית, היכנסו ל: Google Merchant Center והירשמו באמצעות חשבון Google שלכם. בשלב הנוכחי יהיה עליכם למלא את הפרטים המבוקשים ולספק מידע בסיסי אודות העסק שלכם: כתובת האתר, שם העסק ומיקום (אזור הזמן יתעדכן באופן אוטומטי).

שלב שני: אימות האתר

בשלב זה יהיה עליכם לאמת את האתר כי הוא בבעלותכם, באמצעות אחת מהאפשרויות: Google Analytics, Tag Manager, Server. 

במידה והאתר כבר אומת באחת מהדרכים שתוארו קודם לכן, לא יהיה צורך לבצע אימות מחדש.

שלב שלישי: הוספת פיד חדש

לחצו על "Product" ומשם לחצו על "CREATE PRODUCT FEED" -> בחרו את המדינה והשפה המבוקשת, תוכלו להיעזר במדריך למצטרפים חדשים.

שלב רביעי: סנכרון/העלאת קטלוג מוצרים למרצ'נט סנטר

איך להעלות פיד
  • Google Sheets – חיבור הפיד (קטלוג) באמצעות גיליון גוגל Sheets תוכלו להיעזר במדריך להגדרת נתוני המוצרים בGoogle Sheets.
  • Scheduled fetch – "שליפה מתוזמנת" – ניתן לאפשר לגוגל לשלוף את הקטלוג מהשרת שלכם.
  • Upload – ניתן להעלות את המוצרים באופן ידני, או באמצעות קובץ SFTP, FTP. מידע נוסף תוכלו למצוא במדריך לשליחת פידים.
  • Content API – סריקת אתר – במידה ולא יצרתם פידים וקיימים נתונים מתאימים באתר שלכם, תוכלו לבחור באפשרות חיבור דרך API באמצעותו גוגל תסרוק את האתר ותשלוף ממנו את נתוני המוצרים.

שלב חמישי: המתנה לאישור הפיד

לאחר שסיימתם להגדיר ולהעלות את הפיד לגוגל מרצ'נט סנטר יהיה עליכם להמתין מספר שעות עד לקבלת האישור. בסופו תוכלו לבדוק האם הסטטוס העדכני: פעיל (Active), ממתין (Pending), או לא אושר (Disapproved).

במידה ונתקלתם בבעיות כמו מוצרים שלא אושרו, ניתן לבדוק את הסיבה ולפעול בהתאם על מנת לתקן אותה. תוכלו להיעזר בפתרון הבעיות של Merchant Center בעמוד Diagnostics או "אבחון".

שלב שישי: פתיחת קמפיין בGoogle Ads

נכנסים לחשבון גוגל אדוורס ולוחצים על + קמפיין חדש ובוחרים ב"יצירת קמפיין ללא הגדרת יעד".

יצירת קמפיין גוגל אדוורדס

לאחר מכן, בחרו בקמפיין מסוג "שופינג" וקשרו אותו לחשבון Merchant Center.

קמפיין שופינג

כל הגדרות הקמפיין שיבואו לאחר מכן, הן בדיוק אותו הדבר כמו כל קמפיין אחר שהגדרתם בעבר: שם הקמפיין, הגדרת הצעת מחיר, תקציב, מיקומים וכדומה.

טיפ קטן: על מנת לבצע אופטימיזציה יעילה יותר, צרו קבוצות מודעות נפרדות, כלומר כל קבוצת מודעות תכיל קטגוריה אחרת.

מילה לסיכום,

באמצעות כלי הגוגל מרצ'נט סנטר, תוכלו לקבל אינדיקציה אילו מוצרים מוצגים או מבוקשים יותר בקרב הלקוחות השונים. 

לאחר שהפיד יאושר, גוגל תציג את המוצרים שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות שלה. מתי הזמן הנכון לעשות זאת? כבר היום, בעצם עכשיו.

להכוונה וייעוץ חינם לחץ כאן

אסטרטג: הכוונה וייעוץ  שיווק באינטרנט  אתרים תדמיתיים  חנויות וירטואליות

« הקודם
הבא »
יש לכם שאלה? צרו איתנו קשר!
RSS תוכן שחשוב לקרוא
  • 10 עבודות לנווד דיגיטלי שיכול לעבוד מכל מקום בעולם דצמבר 29, 2021
  • יצירת בוט – איך ליצור את הצ'אט בוט המושלם? דצמבר 13, 2021
  • בניית נכס דיגיטלי או הקמת נדל"ן דיגיטלי – יצירת מקור הכנסה מניב דצמבר 13, 2021
  • אוטומציה שיווקית – מהיום קל יותר לבנות אוטומטיות פברואר 24, 2021
  • פרסום באינסטגרם – הפרסום שיביא לכם תוצאות ינואר 19, 2021

זקוק לעזרה? התקשרו לצוות התמיכה המנצח שלנו בטלפון - 073-7282930

משרד: 073-7282930
כתובת: הבונים 5, רמת גן (מתחם הבורסה)
שעות פעילות משרד: 09:00-18:00 ימים א'-ה'

מחלקת מכירות: [email protected]
מחלקת מידע: [email protected]
מחלקת תמיכה: [email protected]

אודות

  • בניית אתרים
  • קידום אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • פרסום בוויז
  • תיק עבודות
  • בלוג

Privacy Policy and Terms of Service apply.

© 2018 All rights reserved

Twitter Facebook-f Dribbble Youtube Pinterest Medium

WhatsApp us

יש לך שאלה?

האשירו פרטים לשיחה עם נציג

קבוצת אסטרטג

  • כתובת: הבונים 1, רמת גן (מתחם הבורסה)
  • משרד: 073-7282930
  • שעות פעילות משרד: 09:00-18:00 ימים א’-ה’
  • מחלקת מכירות: [email protected]
  • מחלקת מידע: [email protected]
  • מחלקת תמיכה: [email protected]
Call Now Button דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס