ניהול מועדון לקוחות – תכנון, הקמה, ניהול ושימור לקוחות
הידעת? הסיכוי למכור ללקוח קיים 70% לעומת 10% ללקוח חדש!
  • חיסכון של 80% בעלויות השיווק
  • גידול פניות ומכירות
  • חיזוק חשיפת המותג
  • הקמה וניהול מועדוני לקוחות לעסקים קטנים ובינוניים
קבל הצעת מחיר משתלמת

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה מובהקת אודות בניית מועדוני לקוחות אשר הפכו תוך זמן קצר לפופולריים וזאת כתוצאה מההבנה כי עלות הבאתם של לקוחות חדשים יקרה יותר מעלות שימורם של הלקוחות הקיימים.

העובדה כי בכדי להניב רווחים אמיתיים יש להשקיע בלקוחות הקיימים, מביאה אותנו לחיפוש אחר פתרונות חדשים לטובת יצירת לקוחות נאמנים.

מועדון הלקוחות מאופיין כחלק מבניית אסטרטגיה, הקצאת משאבים פעולות ותכנון לטווח ארוך, שכל מטרתה הנה התווית כיוון ההתקדמות של העסק תוך שימור קהל הלקוחות הקיימים שלו.

השאיפה של כל עסק או ארגון הנה ההנאה הצרופה מהרגע בו לקוחות המחפשים אחר מוצר מסוים שהעסק שלכם מספק, בוחרים בכם בכל פעם מחדש.

לשם כך הוקם מועדון הלקוחות אשר באמצעותו תוכלו:

  • לבצע קידום מכירות בעלות הנמוכה ביותר.
  • לבנות מעגל קרוב של לקוחות חוזרים ונאמנים.
  • להגביר את תחושת האמינות והנאמנות אצל הלקוחות שלכם.
  • לעדכן בשירות או מוצר חדש ללא צורך בהשקעה כספית גבוהה.
  • להיות קרובים ללקוחות שלכם תוך מתן הרגשה של דאגה ואכפתיות אמיתית.

מדוע מומלץ לעשות שימור לקוחות?

כולנו יודעים כי מטרתו העיקרית של שימור לקוחות היא להעיד על מתן התייחסות העסק שלך אל לקוחותיך, המהווה גורם ישיר להאצת הפעילות העסקית והגדלת מחזור המכירות שלכם. 

תהליך שימור לקוחות אפקטיבי יוביל לבניית נאמנות לקוחות ואף ימנע מעבר לחברות מתחרות בעתיד.

מספר נקודות עיקריות ליצירת תהליך שימור לקוחות יעיל:

· חשיבות הזיהוי והכרת הלקוח – אחר רצונות, טעמים, תחביבים, העדפות ובניית הצעה המותאמת באופן אישי וממוקד.

· הדרכת הצוות – יצירת אחידות במסרים על מנת לספק שירות מקצועי, מהיר ומהימן עם כל סוגי הלקוחות שלך.

· ערוץ תקשורת ישיר –  ללקוח ישנה אפשרות ליצור אתכם קשר במגוון אמצעים בכל זמן ובכל מקום.

· יחסי כוחות – הכרת המתחרים, התפתחות השוק והתנאים המוצעים ללקוחות פוטנציאליים.

לסיכום

מועדוני לקוחות מהווים כיום את החזון של השוק המודרני. 

ההצלחה שלכם טמונה במועדון לקוחות שבנוי ומנוהל נכון וכזה השומר על מערכת יחסים התואמת הן את הצרכים שלכם והן את הצרכים של הלקוחות שלכם.

לקוח נאמן מאופיין כלקוח חוזר אשר נהנה מטיב המוצרים ומהווה שליח לפרסום שכל ארגון מייחל לו.

מועדון לקוחות איכותי יוביל אתכם לחיסכון כלכלי מובהק ויאפשר ללקוחות שלכם לבצע רכישה חוזרת תוך מתן מחירים נמוכים, פרסום הנחות והטבות ישירות ביעילות רבה.