איך להקים קמפיין ב- Google Ads – המדריך המלא

קבלו הצעת מחיר משתלמת

פרסום בגוגל אדוורדס נחשב לאחת משיטות הפרסום העיקריות והפופולריות לשיווק ברחבי האינטרנט, בין אם באמצעות פרסום בחיפוש, פרסום ברשת המדיה ובין אם פרסום ביוטיוב. במאמר זה נתאר לכם את השלבים העיקריים בתהליך הקמת קמפיין פרסום.

מטרתו של קידום ממומן הנו בראש ובראשונה הנעה לפעולה באמצעות יצירת פרסום מדויק ללקוחות שלכם לקבלת חשיפה מרבית, מכירות, הגברת המוניטין ומיצוב המוצר או השירות שלכם. הקידום הממומן בגוגל משלב בתוכו מגוון רחב של פונקציות מתקדמות בשילוב עם אלגוריתם ובינה מלאכותית המאפשרים לו להיות כלי הפרסום המתקדם ביותר לשיווק באינטרנט.

תקציר אודות גוגל אדוורדס:

נכון לשנת 2018, פרסום בגוגל אדוורדס הכניס לחברת גוגל מעל לכמה עשרות מיליארדי דולרים.
אדוורס מציעה כמה אפשרויות בגין התשלום: תשלום לפי קליק, תשלום ל-1000 חשיפות ללא תשלום מינימום ותשלום לפי המרה.
בתחילת הדרך, קמפיינים באדוורדס היוו כ-30% מכמות הקליקים אשר בוצעו ע”י הגולשים.
כיום, הפרט היחיד שמפריד בין תוצאות הפרסום האורגניות לבין תוצאות הפרסום הממומן הנה המילה “מודעה” אשר מופיעה לצד תוצאות החיפוש.

אז כיצד מקימים קמפיין בגוגל, בפעם הראשונה, Google Ads?

ראשית, יש להירשם לגוגל אדוורס עם משתמש ה-GMAIL שלכם. לאחר מכן לחצו על “חשבון GOOGLE ADS חדש” במטרה לקבל מספר קמפיין חדש.

בשלב הבא תתבקשו לבחור את מטרתו העיקרית של הפרסום בגוגל אדוורדס:

אחד היעדים הנפוצים בקרב בעלי העסקים הנו לעודד לקוחות לבצע רכישות או הרשמות באתר, לעתים יבחרו גם באפשרות להגדלת כמות השיחות או הביקורים בחנות הפיזית בהתאם למוצר או השירות שאתם מספקים.

במסך הבא יהיה עליכם לרשום את “תיאור העסק” 

הכוונה לשם העסק המלא שלכם ולכתובת אתר העסק או קישור לדף הנחיתה. המידע שתכתבו יבוא לידי ביטוי בעת יצירת המודעה אשר תוצג ללקוחות שלכם.

לאחר שלחצתם על כפתור “הבא” יהיה עליכם לבחור היכן תרצו להציג את המודעה שלכם 

לאיתור לקוחות חדשים באזור שלכם, מומלץ לוודא כי הנכם בוחרים את המיקום המדויק בו תרצו לתת את השירות או למכור את המוצר הייעודי.

אפשרות נוספת, תוכלו לבחור ב”פרסום בקרבת כתובת”, לכתוב את הכתובת המדויקת של העסק שלכם, ולבחור את הרדיוס המבוקש. יש לשים לב כי הרדיוס אינו חוצה את גבולות הים כך שהכסף שלכם לא ירד לטמיון.

כעת תוכלו להגדיר את נושאי מילות המפתח למודעה

נושאים אלו יעזרו ל-Google Ads להתאים את המודעה לחיפושים שיבצעו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. חשוב לציין כי המודעות יוצגו בהתאם לחיפושים הקשורים למילות המפתח שהגדרתם, על כן יש להקדיש תשומת לב רבה לשלב זה.

מתחת לנושא מילות המפתח Google Ads מציג בפניכם הצעות נוספות הקשורות לנושאי מילות החיפוש אותם הגדרתם, באמצעותן תוכלו לקבל אפשרויות נוספות שלא חשבתן עליהן.

לאחר שסיימתם להגדיר את נושאי מילות המפתח, הקליקו על כפתור “הבא” ותעברו לשלב ניסוח המודעה הראשונה שלכם 

אחד מכללי האצבע הנו פירוק השירותים והמוצרים שלכם לתתי קבוצות (מודעות נפרדות) בעלות מכנה משותף ומאפיינים דומים.

כעת, יהיה עליכם לנסח כותרות ראשיות וכן תיאורים בהתאם לדף הנחיתה או אתר האינטרנט אליו תכוונו את הלקוחות שלכם. בכל שלב תוכלו לראות בצד שמאל את התצוגה המקדימה של המודעה. זהו בדיוק המקום לצאת מהקופסה ולאפשר לעצמכם ולכתיבה הייחודית שלכם להשתחרר ולצאת החוצה – תהיו יצירתיים.

בכל שלב בו הנכם מנסחים את כותרות המודעה חשבו –  מה ימשוך את הלקוח שלכם ויגרום לו להקליק על המודעה שלכם ולא על המתחרה, מהי הבעיה העיקרית של קהל היעד שהמוצר או השירות שלכם עונים עליו? זכרו, לצד הנתונים המספריים פועל גם הרגש.

לאחר שסיימתם להגדיר את כותרות המודעה שלכם, יהיה עליכם לבחור את התקציב המתאים ביותר הן לעסק שלך והן לתוצאות הרצויות – 

גוגל אדס מספקת לכם מספר אפשרויות וסכומים שונים מומלצים.

על המודעות תחויבו בהתאם לפירוט המופיע בצד שמאל של המסך הכולל: על מה משלמים, התקציב היומי הממוצע שלך וכן הסבר על אפשרות לשינוי התקציב או ביטול המודעה בהתאם.

בתחתית הדף ישנה אפשרות נוספת, בה ניתן לבחור באפשרות “להזנת תקציב משלך”, מומלץ כאשר הנכם יודעים מהו הסכום וכן בחירת סוג המטבע בהתאם לארץ בה המודעה תפורסם.

כאן תוכלו להגדיר ולהזין את הסכום “הממוצע היומי”, מתחתיו תוכלו לראות את הסכום המקסימלי החודשי אותו תהיו מעוניינים להגדיר
בהתאם לתקציב הממוצע היומי שלכם.

במסך הבא תעברו אל “בדיקת ההגדרות של הקמפיין”

כאן, תוכלו לעבור, לבדוק ולוודא אחר הפעולות שביצעתם בכל השלבים הקודמים עד שלב זה. וודאו כי יעד הקמפיין הנו היעד שבחרתם, מילות המפתח
המדויקות ביותר, המיקום וכן הסכום היומי והחודשי אותו הנכם מעוניינים להקציב למודעה.

ממש עוד קצת

לאחר שסיימתם לעבור על הגדרות המודעה, כעת יהיה עליכם למלא את פרטי התשלום טרם תישלח המודעה לבדיקה ותפורסם בגוגל. שימו לב, ישנם סוגי אשראי אשר אינם מתקבלים ע”י גוגל. בעת לחיצה על כפתור “שליחה”, אנא בדקו כי כל הפרטים תקינים ושהמודעה
נשלחה לאישור בשלמותה.

שנייה לפי שאתם יוצאים,

פרסום בגוגל אדוורדס ללא לימוד מלא ואפקטיבי של כלל המערכת, עלול להוביל אתכם להוצאה כספית גבוהה ומיותרת.

כפי שרשמנו בהתחלה, מאמר זה מתאר כיצד להקים קמפיין בפעם הראשונה. למערכת Google Ads ישנם עיצובים ומאפיינים רבים
שעליכם ללמוד ולהכיר בכדי ליצור את הקמפיין שיפיק לכם את מירב הביצועים בסכום הנמוך ביותר.

זקוק לעזרה? התקשרו לצוות התמיכה המנצח שלנו בטלפון - 073-7282930

משרד: 073-7282930
כתובת: הבונים 1, רמת גן (מתחם הבורסה)
שעות פעילות משרד: 09:00-18:00 ימים א’-ה’

מחלקת מכירות: [email protected]
מחלקת מידע: [email protected]
מחלקת תמיכה: [email protected]

יצירת קשר

Call Now Button
לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן