פרסום בעיתונים ומגזינים – כל מה שחשוב לדעת!
  • פרסום חסכוני, עוצמתי וממוקד
  • חשיפה 24/7 בין אלפי קוראים
  • התמקדות בקהל יעד מקומי וייחודי
  • מגוון: מקומונים, עיתונות מקומית, ארצית ומגזינים
קבל הצעת מחיר משתלמת

לא ניתן להשוות בין פוטנציאל החשיפות של פרסום בעיתונים ומגזינים לבין פרסום דיגיטלי והטכנולוגיה המתקדמת שהוא מביא עמו. בעידן בו המידע מועבר בלחיצת כפתור אחת, רבים שואלים האם עדיין כדאי להפיץ מודעות פרסום בעיתונים ומגזינים?

פרסום בעיתונים ומגזינים נותן מענה ישיר ואידיאלי לאוכלוסייה רחבה בעלת צרכים שונים בהשוואה לצרכן הדיגיטלי. פרסום בעיתונים למשל, מגדיל בצורה ניכרת את פוטנציאל החשיפה בקרב אוכלוסיות נוספות שטרם התקדמו לצריכת מידע בפן הדיגיטלי. בין אם אתם מגייסים עובדים חדשים ובין אם אתם מעוניינים לפרסם מוצר או שירות חדש, פרסום בעיתונים ומגזינים עשוי להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

לפרטים נוספים חייגו עכשיו 072-3926937

כיצד משפיע פרסום בעיתונים?

  • עיצוב סדר היום.
  • הפרסום הנפוץ ביותר.
  • חשיפה 24/7 בין אלפי קוראים.
  • עיתונות מודפסת הפועלת גם באופן מקוון.
  • מגוון עצום של אפשרויות פרסום: מקומונים, עיתונות יומית, ארצית ומגזינים.

יתרונות פרסום במגזינים?

  • פרסום ממוקד.
  • תחושת קירבה עם הקורא.
  • התמקדות בקהל יעד מקומי וייחודי.
  • תפוצת פרסום בנקודות הפצה רבות.
  • חסכון של זמן ומשאבים הנדרשים לעומת פרסום בעיתונים.

מהו פרסום במקומונים?

לפרסום מודעות במקומונים ישנם מאפיינים שונים לעומת מודעות המתפרסמות בעיתונים. באמצעותן נוכל להתאים את המודעות לאופי העיתון, המגזין או המקומון, עיר המגורים וקהל היעד שנחשף אליו. חשוב לציין, כי לרוב המקומונים יופיעו בערים המרכזיות או במספר ישובים/קיבוצים המקיפים אותן.

המקומון כשמו כן הוא נחשב לעיתון מקומי אשר יוצר תחושת שייכות וקירבה עם הקורא ועל כן, גם המודעות המפורסמות בו יעבירו את המסר באמצעות מידע רלוונטי המאפיין את אזור מגוריו של הקורא.

כיצד בוחרים בין עיתון, מגזין או מקומון?

תקציב – לפני כל צעד שאנו בוחרים לעשות, נגדיר את תקציב הפרסום שלנו ובהתאם לכך נוכל לבחור היכן לפרסם את המודעה.
מחיר הפרסום במקומון מקומי נחשב לנמוך יותר בהשוואה לפרסום במגזין, עיתון או מקומון ארצי.

קהל יעד – חשוב להכיר את הקהל שלך, מהו האזור הגיאוגרפי שלו, מהם המשתנים הדמוגרפיים (מבחינת גיל, מצב סוציו-אקונומי, השכלה) ועוד.

מיצוב – השם שלך הולך לפניך. מהו המיצוב, תפיסת המוצר/השירות בתודעת הצרכנים אותו תרצה לבסס, עממי/פרמיום?

3 נתונים שחשוב לבדוק?

1. קבלו מחברת הפרסום נתונים המראים את צפי ההפצה של העיתון מבחינת כמות העותקים המופצת.

2. בצעו סקר שוק קצר ובררו מהם המחירים בעיתונים שונים בהתאם לסוג וגודל המודעה אותה תרצו לפרסם.

3. טרם בחירת פרסום המודעה בעיתונים במגזינים או במקומונים, חשוב להכיר את אופי קהל היעד והשוק התחרותי שעוטף אותו.
באמצעות הבנה מעמיקה ובניית אסטרטגיה נכונה תוכלו להציג את המסר ולמצב את השירות או המוצר שלכם בתודעת קהל היעד כעדיף על פני המתחרים.

כמה מילים על פרסום בעיתונות

אין תחליף לחוויית קריאת העיתון, המגזין או המקומון. פרסום בעיתונים, מקומונים ומגזינים לעד יהיה הכלי האטרקטיבי לקריאה לצד הקפה בבוקר או בסוף השבוע.

גם בעידן הדיגיטלי וריבוי המסכים, פרסום מודעות במדיה הכתובה טומנת בחובה כוח רב. כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את מיקום הפרסום ואנחנו נדאג להוציא אותו לפועל.