Astrateg-Vector-Logo
  • ראשי
  • בניית אתרים
    • בית תוכנה
    • ניהול אתרים
    • הכוונה וייעוץ
    • הקמת אתרים
    • בניית אתר תדמית
    • הקמת חנות וירטואלית
    • מערכות ניהול תוכן
    • בניית אתר הכרויות
    • בניית אתר דרופל – Drupal
    • בניית אתר דילים-קופונים
    • בניית אתרים בפייסבוק Facebook
    • בניית רשתות חברתיות
    • בית תוכנה
    • בדיקות חדירה
  • קידום אתרים
    • קמפיין ממומן או קידום אורגני
    • קידום אתרים אורגני
    • קידום ממומן בגוגל
    • ניהול מוניטין
    • כתיבת תוכן
    • בניית דף נחיתה
  • שיווק באינטרנט
    • עיצוב לוגו
    • קידום בפייסבוק
    • משפיעני רשת, אושיות רשת או סלבס, מה עדיף לעסק?
    • דיוור אלקטרוני – ניוזלטרים
    • יצירת בוט
    • פתיחת מייל עסקי גוגל אפס
    • פרסום באאוטבריין – Outbrain
    • מה זה אוטומציה עסקית
    • ניהול מועדון לקוחות
    • הפקת סרטי אנימציה
    • הדמיות תלת מימד
    • פרסום בטלוויזיה
    • פרסום ברדיו
    • פרסום במעליות
    • פרסום בעיתונים ומגזינים
    • ניהול קמפיין בחירות
  • פרסום בוויז
  • שירותינו
  • תיק עבודות
    • אינדקסים ופורטלים
    • חנויות וקטלוגים
    • תדמית
    • דפי נחיתה
    • עמותות וארגונים
  • תוכנית שותפים
  • בלוג
  • צור קשר
תפריט
  • ראשי
  • בניית אתרים
    • בית תוכנה
    • ניהול אתרים
    • הכוונה וייעוץ
    • הקמת אתרים
    • בניית אתר תדמית
    • הקמת חנות וירטואלית
    • מערכות ניהול תוכן
    • בניית אתר הכרויות
    • בניית אתר דרופל – Drupal
    • בניית אתר דילים-קופונים
    • בניית אתרים בפייסבוק Facebook
    • בניית רשתות חברתיות
    • בית תוכנה
    • בדיקות חדירה
  • קידום אתרים
    • קמפיין ממומן או קידום אורגני
    • קידום אתרים אורגני
    • קידום ממומן בגוגל
    • ניהול מוניטין
    • כתיבת תוכן
    • בניית דף נחיתה
  • שיווק באינטרנט
    • עיצוב לוגו
    • קידום בפייסבוק
    • משפיעני רשת, אושיות רשת או סלבס, מה עדיף לעסק?
    • דיוור אלקטרוני – ניוזלטרים
    • יצירת בוט
    • פתיחת מייל עסקי גוגל אפס
    • פרסום באאוטבריין – Outbrain
    • מה זה אוטומציה עסקית
    • ניהול מועדון לקוחות
    • הפקת סרטי אנימציה
    • הדמיות תלת מימד
    • פרסום בטלוויזיה
    • פרסום ברדיו
    • פרסום במעליות
    • פרסום בעיתונים ומגזינים
    • ניהול קמפיין בחירות
  • פרסום בוויז
  • שירותינו
  • תיק עבודות
    • אינדקסים ופורטלים
    • חנויות וקטלוגים
    • תדמית
    • דפי נחיתה
    • עמותות וארגונים
  • תוכנית שותפים
  • בלוג
  • צור קשר
073-7282930
יש לך שאלה?
7 טיפים לבניית חנויות וירטואליות
ראשי » בלוג » 7 טיפים לבניית חנויות וירטואליות

עולם הדיגיטל ההולך ומתפתח בקצב מסחרר, מאפשר לבעלי עסקים וליזמים לפתוח חנויות וירטואליות ברשת ולהשתמש בהן לצורך הכנסה צדדית או הכנסה נוספת. אם בעבר אנשים רבים היו חוששים מרכישות מוצרים באינטרנט וחשיפת כרטיסי האשראי שלהם ופרטים אישיים, כיום הדבר שונה, וזאת הודות לטכנולוגיית הסייבר ואבטחת אתרים אלו ברמה הגבוהה ביותר, המשרה ביטחון רב ללקוח ומאפשרת לו לבצע רכישות רבות ללא חשש.

רגע לפני הבנייה, עליכם לשים לב לכמה פרמטרים חשובים:

7 טיפים לבניית חנויות וירטואליות.

1. עיצוב וסידור האתר בצורה מזמינה

עיצוב וסידור מוצרי החנות – היא המפתח למשוך לקוחות לרכוש מוצרים. ממש כמו בחנות רגילה, לעיצוב יש השפעה ישירה על חווית הקניה של הלקוח. לקראת עיצוב החנות על ידי מעצב אתרים, עליכם למצוא את השילוב הנכון בין הצבעים ולדאוג כי האתר ייראה מרווח ולא עמוס מידי. לצבעים יש כוח בלתי ניתן להסבר על הנראות, כך שיש צורך להשתמש בצבעים נעימים הנותנים ללקוח חווית קניה נינוחה.

2. רושם ראשוני

רושם ראשוני, כלומר דף הבית שאליו מגיע הלקוח, הוא ללא ספק מרכיב חשוב מאוד בתהליך בניית החנות הוירטואלית. כיום ניתן לראות חנויות רבות, גם אינטרנטיות וגם רגילות, בהן יש עומס רב ובלבול, מה שמקשה על הגולש להבין לאן הוא הגיע, וגולשים נוהגים לעזוב אתרים ולעבור לאתר הבא בתור ללא שום רגשות אשם. לכן, הדף המרכזי אליו מגיע הלקוח, חייב להיות זמין וברור ומשם הוא יוכל לבחור את הקטגוריה שהוא מעוניין.

3. פוקוס וארגון האתר

חנות וירטואלית חייבת להיות קלה לניווט וללא שום הסחות דעת. פלאש מוגזם וריבוי באנרים קופצים, יכולים להקשות על הלקוח את תהליך הקניה, לכן יש לשים לב לנושא בעת בניית האתר. מעבר לכך, יש להתבונן בעיני הלקוח ולסדר לו את הקטגוריות בצורה ברורה, על מנת שהוא לא ילך לאיבוד בין השפע הרב שהאתר מציע, כך הוא יידע בדיוק איך להגיע לכל מוצר בלחיצת כפתור. כמובן שיש לציין באופן ברור את עניין המשלוחים ואת מספר הטלפון ליצירת קשר לשירות הלקוחות.

4. מבצעים והנחות

מבצעים והנחות הם ללא ספק דרך מצוינת למכור כמה שיותר ולגרות את הלקוח לרכוש מוצרים,
אך רצוי לבצע זאת בצורה נבונה כמו למשל בקטגוריה נפרדת, או בצורה בולטת שתמשוך את
תשומת ליבו של הגולש.

5. הוספת מוצרי קופה

בדומה לחנות רגילה, גם בחנות אינטרנטית ניתן לצרף מוצרי קופה הקשורים לרכישות של הלקוח,
כמו למשל –  אם מדובר בחנות המציעה שמלות ערב לנשים, ניתן לצרף "מוצרי קופה" בדמות פרטי אקססוריז לנשים, או גרביונים וכן הלאה.

6. התאמת החנות למובייל

כיום מרבית הגולשים מבצעים רכישות דרך המובייל או דרך אייפדים וסמארטפונים, לכן חשוב
שהחנות הווירטואלית שלכם תתאים למובייל ותספק ללקוח חווית גלישה נעימה וברורה ממש כמו באפליקציה. יש לציין כי במידה והאתר אינו מותאם למובייל, הלקוח יתקשה לבצע רכישה ויעזוב את החנות ללא רגשות אשם כלל.

7. אמצעי תשלום נפוצים

על מנת שלא לפספס שום מכירה, מומלץ לתמוך בכל אמצעי התשלום הנפוצים הקיימים בשוק.
בשנים האחרונות ניתן לראות כי רוב החנויות הווירטואליות תומכות בכל סוגי כרטיסי האשראי, אך
חשוב לתת ללקוח גם אופציות נוספות כמו את שירות התשלומים של – PayPal, שכאמור מדובר באמצעי תשלום הבטוח ביותר לקהל הרוכשים באינטרנט. מעבר לכך, ניתן לדאוג לקהל יעד נוסף
שאינו מחזיקים בכרטיסי אשראי ולתת להם אופציה לרכוש מוצרים על ידי העברה בנקאית או
בתשלום מזומן לשליח שמביא להם את המוצר.

נשאר רק לאחל לכם הרבה מכירות ובהצלחה!

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם:
10 טיפים לשיפור יחס המרה בחנות אינטרנטית

« הקודם
הבא »
יש לכם שאלה? צרו איתנו קשר!
RSS תוכן שחשוב לקרוא

זקוק לעזרה? התקשרו לצוות התמיכה המנצח שלנו בטלפון - 073-7282930

משרד: 073-7282930
כתובת: הבונים 5, רמת גן (מתחם הבורסה)
שעות פעילות משרד: 09:00-18:00 ימים א'-ה'

מחלקת מכירות: [email protected]
מחלקת מידע: [email protected]
מחלקת תמיכה: [email protected]

אודות

  • בניית אתרים
  • קידום אתרים
  • שיווק באינטרנט
  • פרסום בוויז
  • תיק עבודות
  • בלוג

Privacy Policy and Terms of Service apply.

© 2018 All rights reserved

Twitter Facebook-f Dribbble Youtube Pinterest Medium

WhatsApp us

יש לך שאלה?

האשירו פרטים לשיחה עם נציג

קבוצת אסטרטג

  • כתובת: הבונים 1, רמת גן (מתחם הבורסה)
  • משרד: 073-7282930
  • שעות פעילות משרד: 09:00-18:00 ימים א’-ה’
  • מחלקת מכירות: [email protected]
  • מחלקת מידע: [email protected]
  • מחלקת תמיכה: [email protected]
Call Now Button דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס