תוספי מודעות מומלצים במערכת AdWords: המדריך למתחילים

קבלו הצעת מחיר משתלמת

איגדנו עבורכם מספר תוספי מודעות שכדאי לכם להכיר

תוספי המודעות נועדו ליצור מודעות אטרקטיביות ומושכות יותר במטרה להניע את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לבצע פעולה מהירה וממוקדת מתוך המודעה עצמה. 

התוספים המוצגים במודעה מגדילים את מידת החשיפה שלה ומעלים את רמת הביצועים באותה נשימה. 

כיום, ישנו מגוון רחב של תוספי מודעות שתוכלו לבחור לשלב אותם בהתאם למטרת המודעה והצורך אותו תרצו לממש: תוסף שיחה, תוסף מיקום, תוסף Sitelink ועוד…

מהם הגורמים שקובעים מתי ואם בכלל יוצגו התוספים

  1. דירוג המודעה – נתון זה מחושב במערכת גוגל אדוורדס על סמך מספר גורמים עיקריים: איכות המודעה ודף הנחיתה שלכם, הצעת המחיר והשפעתם הצפויה של התוספים. ישנו ציון מינימלי שמערכת Google Ads דורשת בכדי לאפשר את הצגתם של התוספים.
  2. מיקום המודעה – בתוצאות החיפוש של גוגל. כפי שהנכם יודעים, שטח הפרסום הזמין להצגתם של תוספי המודעות, מעל לתוצאות החיפוש האורגניות, מוגבל. בהתאם לכך, מודעות אשר יופיעו במיקומים גבוהים יותר בעמוד סיכוי גבוה יותר כי יוצגו התוספים שלהן. על כן בכדי שהמודעות שלכם יוצגו במיקומים הגבוהים עליכם להגדיל את הצעת המחיר, לשפר את איכות המודעה שלכם או לבצע את שניהם יחד.
  3. תוספים נוספים – ברגע שמתבצעת מכירה פומבית בין המודעות, על מיקומן בדף החיפוש, המערכת תציג את שילוב התוספים שיניבו את מרב הביצועים.

כיצד ליצור תוסף שיחה למודעה שלכם בקמפיין חיפוש בGoogle AdWords

ראשית, הכנסו לחשבון גוגל אדוורדס שלכם -> ברשימה המופיעה בצד ימין לחצו על “מודעות ותוספים” -> “תוספים” -> לחצן “פלוס” -> “תוסף שיחה”.

לאחר שבחרתם באפשרות תוסף השיחה, יפתח בפניכם מסך בו תוכלו למלא את פרטיו של התוסף בהתאם:

  • הוספה אל: ניתן לבחור להוסיף את התוסף לחשבון, לקמפיין או לקבוצת מודעות.
  • תוסף: מומלץ על הכנסת מספר מדיד באמצעותו תוכלו לעקוב אחר אפקטיביות הפרסום.
  • בחירת ארץ בה מספר הטלפון פעיל וכתיבת מספר הטלפון.

במידה ותהיו מעוניינים לתזמן את תוסף השיחה, תוכלו ללחוץ על “אפשרויות מתקדמות” ולתזמן את התוסף למודעה בהתאם לרצונכם.

תוסף Sitelink 

מעולה לשימוש באם הנכם מעוניינים להוסיף קישורים למודעות. תוספים אלו יוכלו להעביר את הלקוחות שלכם אל דפים ספציפיים בתוך האתר שלכם, בין אם למוצר מסוים או שעות הפעילות של העסק שלכם.

 יתרונותיו הבולטים של התוסף הנו האפשרות לשנות ולעדכן אותו בקלות, ללא צורך ביצירת מודעה חדשה או עריכתה של מודעה קיימת וללא איבוד הנתונים הסטטיסטיים בעת עריכת תוספי הSitelink.

תוסף “יתרונות מרכזיים”

התוסף שיאפשר לכם לקדם ולהבליט, בקרב לקוחותיכם, את המוצרים או השירותים המוצעים בו.
זהו בדיוק המקום לספר על שירות המשלוחים החינמיים שלכם או על שירות הלקוחות
שעובד 24/7 מסביב לשעון.

תוסף מיקום

במידה והעסק שלכם במיקום פיזי, זהו תוצר שלא תרצו לוותר עליו. תוסף המיקום יאפשר ללקוח שלכם לקבל מידע אותו כתובת העסק שלכם, את המרחק של הלקוח ממנו וכן מפה המציגה את מסלול ההגעה אליו. תוסף המיקום יכול לכלול גם את מספר הטלפון של העסק או לחצן להתקשרות מהירה עמו.

רגע לפני שנגמר,

מקווים שהצלחנו להסביר עד כמה מומלץ ורצוי להשתמש בתוספים על מנת שמודעת החיפוש תניע את הלקוחות שלכם לפעולה ותגיע לביצועים ולמיקומים הגבוהים ביותר.

מעבר למגוון התוספים הקיימים, אחת לכמה זמן, גוגל מוסיפה למערכת Google Ads פ’יצרים נוספים, שכל מטרתם לסייע להניב את התוצאות הגבוהות ביותר מתוך תקציב הפרסום שלכם.

כפי שתיארנו בתחילת המאמר, תוספי המודעות מהווים חלק ניכר מדירוג המודעה ויכולים לשפר את סיכוייה להגיע לתוצאות החיפוש בראש הדף.

זקוק לעזרה? התקשרו לצוות התמיכה המנצח שלנו בטלפון - 073-7282930

משרד: 073-7282930
כתובת: הבונים 1, רמת גן (מתחם הבורסה)
שעות פעילות משרד: 09:00-18:00 ימים א’-ה’

מחלקת מכירות: [email protected]
מחלקת מידע: [email protected]
מחלקת תמיכה: [email protected]

יצירת קשר

Call Now Button
לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן