רוצה ליצור צ'ט בוט משלך?

קבל הצעת מחיר משתלמת

מבצע מטורף לזמן מוגבל

איך ליצור את הצ’ט בוט המושלם

אולי לאחרונה שמתם לב שיותר ויותר מערכות באינטרנט משתמשות בצ’ט בוט המשמשים כ”נציג ווירטואלי”. סיכוי גבוה כי ניהלתם כבר בעבר לפחות שיחה אחת עם Chatbot בין אם כאשר פניתם לחיפוש דירה באמצעות הצ’ט בוט של יד 2, לשירות לקוחות מסוים, תמיכה טכנית, קבלת מידע מהבנק ועוד רבים נוספים. כיום, הבוטים אשר מהווים חלק בלתי נפרד מהאינטרנט, הופכים לחכמים יותר וזאת הסיבה שבקרוב לא נוכל להסתדר בלעדיהם. הרובוט יאפשר לכם לייעל את תהליכי שירות הלקוחות שלכם, לבצע פעולות רבות ובכך להפוך את כלל השירותים שלכם לאוטומציה שיווקית ועסקית כאחד מבלי להמתין למענה אנושי של נציג שירות.

מהם יתרונותיו של הצ’ט בוט?

נתחיל מהתחלה, Chatbot הינו רובוט אשר יודע לנהל שיחת צ’ט באמצעות ממשק חכם. הצ’ט זמין לכם 24/7 והוא מסוגל לבצע מגוון פעולות ע”י המענה שלו. Chatbot מסוגל לנהל מספר שיחות במקביל ואף ניתן להתאים אותו כמעט לכל שירות בכל תחום או פלטפורמה.

צ’ט בוט – Facebook Bot

דוגמא לצ’ט באמצעות בוט יעיל ופשוט נוכל לראות באתר איגואנה, אשר יאפשר לכם למכור את המוצרים שלכם בדרך הקלה והיעילה ביותר דרך חשבון הפייסבוק והאינסטגרם שלכם. הבוט החכם אינו דורש התחברות לאתר קיים או צורך בהקמת אתר חדש, הלקוחות יוכלו ליהנות מקניית קלה ונוחה ישירות מהמסנג’ר של העמוד העסקי הקיים שלכם גם דרך חשבון הפייסבוק וגם דרך חשבון האינסטגרם.

מהו Chatbot יעיל, כזה המתאים לכל עסק?

בתקשורת העסקית כיום, שיחה עם צ’אט בוט הינה הדרך החדשה ליצור קשר מהיר עם הלקוחות שלכם. רובם של הבוטים שאנו מכירים, עונים על שאלות מוגדרות וממוקדות. באם אין ביכולתם לענות על שאלות מורכבות הם יאגדו את כלל הפרטים ויעבירו את פנייתכם לנציג שירות אשר יעניק לכם מענה אנושי.

כיצד הרובוט יחסוך לנו זמן וכסף בניהול העסק?

עם גידול המידע, השיפורים והעדכונים ברחבי האינטרנט, בעלי עסקים רבים מחפשים פתרונות יצירתיים לביצוע פעולות אוטומטיות בעסק, אשר יאפשרו להם להקדיש את זמנם היקר למלאכת העבודה. הדרך העיקרית והיעילה ביותר לחיסכון מובהק בזמן וניהול עסק אפקטיבי היא באמצעות בוט אשר יספק מענה ווירטואלי וכמעט אנושי להודעות שלרוב נענות על ידי העובדים בחברה. במידה ואין ביכולתו של הרובוט לענות על שאלות הלקוח, או שאינו מספק את התשובה הנדרשת, הבוט ישלח בקשה לקבלת שיחה אנושית. החיסכון בזמן בא לידי ביטוי במתן תשובות לשאלות פשוטות של הלקוחות. הצ’ט בוט יאסוף את כל המידע והנתונים על הלקוח, יעביר את הפניה לנציג השירות ויחסוך לו זמן רב בהבנת הפנייה. כפי שכולנו חוזים זאת, השימוש בצ’ט בוטים רק יגדל. רוב חברות האתרים משפרות בכל עת את הבוטים שלהם והופכות אותם ליעילים וחכמים יותר. באמצעות הצ’ט בוט נוכל לאסוף יותר נתונים על הלקוחות שלנו ולהכיר אותם טוב יותר.

איך מתחילים ליצור צ’ט בוט?

אם גם אתם מעוניינים להגדיל את אחוז ההמרות שלכם בעסק ולהקטין את שיחות השירות באותה נשימה? אנו מזמינים אתכם להיפגש עמנו וביחד ליצור את הצ’אט בוט היעיל והנכון ביותר עבורכם.