רוצה להקים נכס דיגיטלי?

לבדיקת כדאיות לנכס דיגיטלי מלא פרטים

נתחיל מהתחלה – מהו בכלל נדל”ן דיגיטלי מניב?

נדל”ן דיגיטלי מאופיין כנכס הנמצא ברחבי האינטרנט רשום על שמכם ובבעלותכם האישית.

נהוג לחשוב כי נדל”ן דיגיטלי הינו כמו רוב הנכסים הפיזיים והמוחשיים הנמצאים סביבנו: דירה, שטח, משרד או כל נכס
אחר אשר מניב לנו הכנסה פאסיבית מהשכירות שלו, כל זאת לאחר שנשקיע סכום נכבד ולא מבוטל בכדי לרכוש אותם.

ממש כמו נדל”ן פיזי, השבחת נכס דיגיטלי באמצעות קידום אורגני, העלאת תוכן איכותי ויצירת תנועת גולשים גבוהה
תהפוך את הפלטפורמה שלך לנכס דיגיטלי מניב.

3 סוגים שכיחים של נכסים דיגיטליים:

  • נכס שאין לנו שליטה מלאה עליו כמו ברשת החברתית – עמוד/קבוצת פייסבוק, ערוץ יוטיוב, או פרופיל אינסטגרם עם אלפי עוקבים.
    בנכסים אלו אנו תלויים במדיניות הפרסום של פייסבוק או מדיניות פרסום אחרת שיכולה להחליט לסגור לנו את הנכס מבלי לשאול
    אותנו (נוציא מקרים פליליים או שעוברים על חוקי המדינה). דוגמא לנכס דיגיטלי ללא צורך באתר – איגואנה חנות צ’טבוט ברשתות החברתיות, באמצעותו יכול כל עסק למכור את המוצרים שלו ללקוחות פוטנציאליים.
  • נכס שיש לנו שליטה מלאה עליו – פודקאסטים, אתר/בלוג באינטרנט, מאגר כתובות מיילים (רשימת תפוצה), קורס/ספר דיגיטלי וכדומה.
    אותם נכסים שרק לאדם אשר יצר אותו יש שליטה מלאה.
  • נכסים הנמצאים בחסותה של פלטפורמה גדולה, כמו למשל חנויות מוצרים בEbay או Amazon.

אז מה הפתרון האידיאלי? אתר אינטרנט

ברגע שנקים נכס משלנו כדוגמת אתר אינטרנט, אנו נחשבים לבעלים היחידים שלו.
ממש כמו רישום של רכב/דירה על שמנו ואנו לא נתונים בידי גורם כזה או אחר שיחליט פתאום לסגור לנו אותו אלא אם כן עברנו
על חוקי המדינה או מקרה פלילי כזה או אחר.

הפתרון הוא פשוט, ברגע שנרצה להרוויח כסף מהאינטרנט ולהשקיע בנדל”ן דיגיטלי שלא מסתכם בכמה מאות אלפי שקלים.
הבסיס שלו יהיה הקמת אתר אינטרנט שנוכל להעלות לעלות אליו תוכן איכותי, להזרים תנועת גולשים, להניע אותם לפעולה
לרכישת מוצר/שירות מסוים ובכך ליצור נכס דיגיטלי מניב.

מהו הצעד הראשון להקמת נדל”ן דיגיטלי?

נכון שנכס דיגיטלי נחשב להשקעה נמוכה מאוד בהשוואה לרכישת בית או משרד ומסתכם בכמה אלפי שקלים. 

עם זאת, לא פחות חשוב לבחור את הנישה שבה אנחנו רוצים להתמקד בה, כמו למשל: מוצרים טבעיים, כושר או ייעוץ אישי.

אין ספק כי בחירת נישה תחרותית תחשוף אתכם למגוון רחב של נכסים דיגיטליים דומים לרעיון שלכם, זה לא שהדבר לא אפשרי,
אך ייקח זמן עד שהגולשים יכירו אתכם ואת האתר שלכם.

מהם הצעדים הבאים לבניית נכס מניב?

  1. הקמת נכס דיגיטלי – אתר אינטרנט הנחשב למקור תנועה ראשי שיוביל אליו גולשים ויעסוק בתחום שבחרתם להתעסק בו.
  2. הקמת נכס דיגיטלי משני – בין אם דף/קבוצה בפייסבוק, פרופיל אינסטגרם, ערוץ יוטיוב וכדומה.
  3. כתיבה והעלאת תוכן בעל ערך איכותי לפרסום בכל הנכסים הדיגיטליים שלנו במטרה לייצר טראפיק (תנועת גולשים) לאתר הראשי שלנו.
  4. נוכל ליצור קמפיינים ממומנים בגוגל, פייסבוק ומקורות רלוונטיים נוספים.

איך נהפוך את הגולשים לכסף ואילו דרכי הכנסה ישנן בנכס דיגיטלי?

  • פרסומות/מודעות – שימוש בGoogle AdSense, בעל האתר יכול לאפשר לגוגל לשתול פרסומות ברחבי האתר שלו, ולקבל הכנסה
    מסוימת מגוגל בעת לחיצת הגולשים על המודעה.
  • חנות אינטרנטית – חנות לרכישה אונליין, מכירה המתבצעת באופן דיגיטלי כאשר ניתן למכור ישירות את המוצר ללקוח או
    באמצעות דרופשיפינג (יצירת קשר עם ספקים בכל רחבי העולם ומכירת מוצריהם באופן דיגיטלי).
  • רשימות תפוצה – כתובות מיילים נחשבים כיום למידע שאין שני לו, ניתן לשלוח לרשימת התפוצה
    מיילים ממוקדים ומכווני מכירה.
  • שיווק שותפים – כל מפרסם כזה
    או אחר יכול לבקש מכם לעשות שימוש בנכס שלכם, תמורת תשלום מסוים, לפרסם את המוצר/השירות
    שלו. בכך, תוכלו להרוויח הכנסה ישירות מבעלי השירות/המוצר על
    כל מכירה שהגיעה דרך האתר שלכם.
  • קניה/מכירת לידים – לקוח הנכנס לאתר שלכם ומשאיר את פרטיו נחשב “קהל חם”, במידה ואין ברשותכם את האפשרות לספק את
    השירות/המוצר תוכלו לקשר אותו לחברה אחרת (בהתאם למדיניות הפרטיות).
  • שיתוף פעולה – אתר בעל תנועת גולשים גדולה ואיכותית, ימשוך אליו מפרסמים רבים שישמחו לשלם כסף תמורת פרסום המוצרים
    שלהם. לדוגמא: פרסומות באתרים גדולים המציגות מוצר או שירות שאינו קשור לבעלי האתר, אלא לגורם צד שלישי (ג’).

האם ישנם נכסים דיגיטליים למכירה? בהחלט כן

אם נרצה לצמצם את זמן הקמת הנכס הדיגיטלי ויצירת תנועת גולשים גבוהה, תוכלו לבחור בין מגוון רחב של אתרים/חנויות שבעליהם מוכרים
אותם בתמורה לסכום מסוים (המחיר משתנה בהתאם לתנועת הגולשים, מיקומם האורגני בגוגל, מהירות האתר, איכות התוכן, כמות הלידים ועוד).

לסיכום

בשנים האחרונות ובייחוד בעידן הקורונה וגידול בתנועת הגולשים ברחבי האינטרנט, התעצם טרנד הנכסים הווירטואליים שהכפיל ואף
שילש את ביקושו.

בחירת נישה ייחודית, הקמת נכס דיגיטלי, העלאת תוכן איכותי והמרת הגולשים לרכישה הם אלו אשר יניבו לכם נדל”ן דיגיטלי מניב.
מעוניינים בבניית נכס דיגיטלי? צרו עמנו קשר או השאירו פרטים ונשמח לעמוד לרשותכם.