יש סוגים שונים של תגיות, בכל התגיות יש להיזהר לא להכניס יותר מידיי מילות מפתח בתיוג המסמך ולכן מומלץ להוסיף אך ורק את התגיות עליהן אנו רוצים לשים דגש.
מילות מפתח בתגיות
כמו כן תיוגים ניתן להכניס גם לתמונות דבר שהינו הכרחי מכיוון שמנועי החיפוש עדיין לא מצליחים לקרוא מה יש בתוך התמונה, באמצעות התגיות אנו נותנים אינפורמציה של מה קיים בתמונה, על התגיות צריכות להיות ממוקדות באופן כזה שבמידה ואנו רוצים למשל לשווק טלוויזיות במידה ונרשום רק "טלוויזיה" הקידום לא יהיה אפקטיבי כי התחרות מרובה ולכן עדיפות המיקוד תיהיה למוצר הספציפי אותו אנו רוצים למכור שהוא לדוגמא: "טלוויזיה 32 אינץ' של טושיבה" וכאן התגית תיהיה אפקטיבית יותר.
מומלץ אפילו להוסיף מלל חי ליד התמונה דבר שייתן עוד כובד למוצר שלנו.