חשיבותן של מילות מפתח תגית כותרת היא בגלל שמה שכתוב בתגית מופיע בתוצאות החיפוש ככותרת הדף.
על תגית הכותרת למנות לא יותר מ 7 אותיות כאשר מילת המפתח צריכה להיות כתובה קרוב ככל הניתן להתחלה.
חוויית המשתמש
לגולשים ברחבי האינטרנט, קל ונגיש יותר להיכנס לדף שברור להם "למה התכוון המשורר", קרי מילות מפתח, נכנה אותה בתור כותרת H1. בנוסף לכך, גוגל אשר סורקת את הדפים שאנו מעלים לאינטרנט, שמה דגש רב לנגישות האתר לגולשים בכלל ועבור אנשים עם מוגבלויות כאלו ואחרות בפרט. מעבר לכך, שישנו חוק "הנגשת אתרים", חשבו תמיד על הדברים שאינם מובנים מאליו או נסתרים מן העין.
חווית משתמש טובה תניע את הגולשים שלכם לבצע את הפעולות שהנכם מעוניינים או שואפים שהם יבצעו (או במילים אחרות, המרה כל שהיא). זכרו, חווית המשתמש היא בדיוק כמו רושם ראשוני, הגולשים יעברו על התוכן במהירות ואולי אף יתעלמו מהתיאור שרשמתם, אך הכותרת היא גולת הכותרת.
מהו תיאור (meta description)?
כפי שהנכם יודעים, הן הכותרת והן התיאור תלויים בידיכם. אתם יכולים להחליט מה לכתוב וכיצד תיאור המאמר או
הפוסט יופיע לעיניהם של הגולשים כאשר הם מזינים ומחפשים את מילות המפתח שלכם. כתבו תיאור שיסקרן את הגולשים ויניע אותם לבצע את הפעולה שאתם כל כך רוצים, שיכנסו לקרוא את המאמר שהקדשתם לו את מלוא תשומת הלב ועד הפרטים הקטנים.
חשיבותן של מילות מפתח תגית כותרת, כפי שרשמנו לעיל, מהווים את הבסיס לקידום האתר שלכם בגוגל וכן
ביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש. היו ימים שבהם גוגל מדד את רלוונטיות הדף וכן את איכותו על פי מילות מפתח,
כמו כן, לאיכות התוכן והתרומה שלו לגולשים באינטרנט יש חשיבות ומשקל רב.
לסיכום
הכותרת והתיאור מהווים את שער הכניסה לאתר/חנות/מאמר שלכם. לאחר שהכותרת הוצגה בפניו של הגולש, הוא
יבחר האם ללחוץ על הקישור או לא (הוא לא בדיוק יודע מה יחכה לו בפנים). לכן, כתבו כותרת מסקרנת ולא ארוכה מדי, שתיתן לגולש טעימה קטנה ממה שהוא הולך לראות לאחר שילחץ על הקישור המיוחל.
אולי יעניין אתכם לקרוא גם:
הנגשת אתרים – ע"פ חוק הנגישות – עשו זאת נכון